RSS Feed Random Comic Add To Favorites Rebel Prince is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.


Rebel Prince
 
 

Rebel Prince:: Ch9 Pg7

February 19th, 2011, 2:38 am

Average Rating: 5.00

Post A Comment

Author's Comments:

-BBH-, February 19th, 2011, 2:41 am


I bet you guys are surprised to see me again haha.

This character belongs to White Magician, who won my character contest last year.




Advertisement, September 16th, 2019, 3:23 am





User Comments:

ROFLMAO, February 19th, 2011, 2:46 am


I AM SO HAPPY TO SEE THIS COMIC UPDATE
YOU DONT EVEN KNOW


Shishi Beru, February 19th, 2011, 2:49 am


Aaaaaaaaaaaaaa- QAQ holy shit, I am so happy to see an update~ *v* <3333
Missed these two so much, thanks for the update! ;w;


blumchen, February 19th, 2011, 3:04 am


Omgomgomg!! You're baaaaack!!! *happy*


celiex3, February 19th, 2011, 3:10 am


yaaaay ur back ;w;


dinolover12, February 19th, 2011, 3:25 am


holy crap you're back!!!! brilliant!


Captain Ghost, February 19th, 2011, 5:22 am


yay ^^
Was actually thinking about this comic yesterday lol. So, to see it update again- woooo XD


k-la-kinz69, February 19th, 2011, 12:15 pm


OMG!!!!! You Are back! YES! :D


JehovahsNitemare, February 19th, 2011, 6:15 pm


HAPPY HAPPY JOY JOY YESS!!


AnnaBananaz1, February 19th, 2011, 7:29 pm


:DDDDDDDDDDD


AnnaBananaz1, February 19th, 2011, 7:30 pm


:DDDDDDDDDDD


ladybug, February 20th, 2011, 9:24 am


YAAAAYYYY your back!! :D


xMidnightFlame, February 21st, 2011, 2:20 am

Hooray
:D Welcome back


somercet, March 24th, 2011, 6:02 am


Cute, drunk boys are fun. ;-)


Born From Stardust, June 6th, 2011, 7:23 am


pfft, the guy. "what the hell?"


Dekka'sAnime, July 13th, 2011, 2:53 pm


Epic stick figures... FTW.


Anthiem, May 4th, 2012, 5:08 pm

XD
I seriously lol'd on this page XD


Jane-doe (Guest), January 12th, 2013, 8:20 pm

Lol XD
Lol wth omg I can't stop laughing! That random dude was just having a normal day of boredom when bam! A giddy drunk sheep screams to him about his fabulous boyfriend lol




Powered by Smackjeeves.com || Original site design by fabnt Modified by HANAKI || Rebel Prince © -BBH-